Party.

Om en timme är det dax för Me and I party hos en kompis! Får se vad som följer med hem denna gång. Om jag hittar ngt jag gillar extra mycket så får det följa med hem, men annars skall jag försöka att inte handla ngt, eller bara ngt litet för Sam har så otroligt mycket kläder och vi har handlat så mycket till honom de senaste dagarna att han knappt kommer hinna använda allt. Men som sagt, känner jag mig rätt så kommer det ngt med hem ändå, barnkläder är ju så kul att handla.

Men igår fick en tunika följa med hem till mig med faktiskt, och en snygg tröja till den stora älsklingen! Ibland måste ju vi med få lite!:)

Det öser ner, så regnskyddet åker på! Typiskt,jag som hade en good hairday! haha.

trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0