Rustad för slask.

Hade en mysig helg med familjen. Där det bland annaat åktes till Vincent och Polarn o pyret för att införskaffa oss höst/vinterkläder till vår älskling. HIttade inga skor vi gillade på Vincent, men med oss hem kom en snygg skaljacka och tillhörande vattentäta byxor, samt en varm mössa och tossor till fötterna som skall vara vattentäta. Perfekt och snyggt samt stilrent!! Sam kommer hålla sig varm och skön, det är huvudsaken. Skall köpa en varm overall sen när snön kommer! Men detta blir bra så länge!

Annars har vi busat och haft oss... varit och busat med barn, varit på öppna, träffat folk, börjat vakna extremt tidigt på morgonen, puh! Imorse var det tio i fem, men som tur var så somnade Sam om bredvid mig till halv nio... då var jag mer pigg på att gå upp!

Idag när jag skulle lyfta undan mina regnstövlar så hittade jag massa leksaker i som S stoppat i, haha sötnosen! När jag sa till hon att han var söt som lagt i saker i mina skor, svarade han bara ja. haha.

Det händer så mycket, full rulle hela tiden.. står överallt.. och ramlar därtill.. idag hade han nog otur och stöp på allt möjligt så stackarn fick ett litet blåmärke undanför ögat, älsklingen.

Har precis mailat angående att vi skall gå till en fotograf och ta bilder på vår älskling. Och får se när det blir.
Imorrn är det 10 mån kontroll... och mamma samt bebisbus.. kanske picnic om vädret tillåter och allt rä lugnt! Man vet ju ej från dag till dag.

Nu skall vi stora med krypa ner i sängen och babbla! Mysigt att prata tyst i sängen tycker jag!!

Nattie!

 

Bilder på alla nya saker och på Sam kommer så fort jag hinner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har polarn vattentäta tossor? :D

2009-09-07 @ 22:10:07
Postat av: Sara

Oj vad stor han har blivit.

Jag följde din blogg tidigare, men har på något vänster lyckats tappa bort dig, men nu är jag tillbaka. :)



Ska läsa ikapp allting under närmsta dagarna! Hoppas allt är bra annars!



Kram Sara

2009-09-09 @ 10:06:47
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0