Blommigt.

Gult är inte fult. Jag kan faktiskt tom tycka att maskrosor är fina. Men det tror jag beror på att Sam älskar dem och skrattar massvis när man busar och ploppar dem mot honom. Allt som han blir glad av det blir såklart jag glad av.
Och han är en jäkel på att busa, skratta och leva loppan. Ja och cykla förståss. Dagisfröken sa att han kommer snart kunna cykla så duktig som han är! Det tror jag med.

Tomatsoppa är han med duktig på att äta, 3 skålar och 2 pannkakor idag, favoriten! Och sedan färsk spättafilé och pasta på hemmaplan, så gott att man tar halva mamma mat haha, det gör inget bara han äter det lilla grynet.

Har haft besök av grannen på em och S tycker att hon är så rolig. Och imorrn när pojkvännen skall på jobbfest så skall hon komma över och vi skall beställa hem någon mat och bara ha en trevlig kväll, men allt beror ju på hur S mår, han är ju lite snorig nu. Men han sover iaf bra, det brukar vara ett gott tecken. Nu skall vi se film här! Kram




Kommentarer
Postat av: Linda

vad duktig han är. haha vad härligt att höra att det e fler som gillar att äta en massa. leya e likadan.

2010-05-27 @ 21:14:31
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0