Djur i ur och skur.

Nu börjar jag närma mig slutet av planeringen inför morgondagen, skönt!
Tänkte hålla lite söndagskväll i soffan med stora älsklingen, för att avsluta veckan på ett bra sätt!
En dag full av energi från morgon till kväll, men nu känner jag att jag snart behöver ladda batterierna så jag orkar kliva upp 05.45 imorrn. Puh! Måste ta en lite tidigare buss eftersom jag har en del att kopiera och skriva ut.

Lånade två jättefina böcker av en kompis som jag använt mig mycket av. Bl.a en från Kolmården. Åh jag älskar Kolmården, och hoppas vi har möjlighet att åka dit i sommar så Sam får uppleva alla dina djur, och delfinerna, wow! Det är ju bara 16 mil dit så det kan bli en heldagsutflykt det.

Minns när vi var små och var där med familjen, och vi var mitt i lejonburen och bilen började krångla. Vilken panik vi fick haha. Men som tur var så fungerade den bra snabbt igen så vi kunde ta oss ur buren. Haha.

Nu soffmys och en halvtimmes slappetid innan sängen kallar.

Nattie söta ni!




Nattie!


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag arbetar som webbredaktör på Minbebis.com

:)



Planering är kul ibland... Sov gott!

2010-05-02 @ 21:35:10
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/
Postat av: Stina

Ja det är superkul, det är jag och två till på redaktionen och sedan har vi samarbetspartners med barnmorskor och flera andra experter inom området.



Det är mer än ett heltids jobb, och vi sitter numer på kontoret hemma.



Jag läser bloggar dagligen så dig har jag nog hittat genom att jag varit inne i någon annans blogg.



:)

2010-05-02 @ 21:52:12
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0