Filmtime.

Vi ser på film i sängen jag och bajby. Han är ynklig, 39 grader i feber och har vilat halva em. Stackarn. Ni vet karlar och förkylning, galen kombination! Så jag var o hämtade S sen var vi ute på parken en stund och planterade sedan penseer på ballisen så att sambon skulle få vila lite, stackarn. Hoppas vi andra slipper det dära bara. Har inte beställt mera sådant nu detta år faktiskt.

När jag hämtade gullisen idag så flög han till rutchkanan o skulle visa mig att han minsann kunde åka på magen ner, wrooom. Så duktig han är vår skatt!

Han sänkte febern med minst en grad när han busade och smilade och det får ju vem som helst att känna sig piggare!

Nu är äntligen elevens val slut, och vanliga skoldagar. Det har varit kul men intensivt. Men jag är så tacksam att jag har ett jobb och ett sådant bra jobb med bra lön, bra arbetstider och framför allt att S kan gå halvtid på dagis och jag ändå jobba som en heltid, det är minsann grejer det, jag är så tacksam!

Nu skall vi se bröllopsfotografen vidare. Laters.

Kommentarer
Postat av: Nina

tack snälla för dina kramar! uppskattas!

2010-05-05 @ 21:05:36
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0