Godmorgon sunshines.

Hade suttit och knåpat ihop ett finfint inlägg såhär på morgonkvisten. Som handlar om sovmorgon, god frukost, en långdusch och en stund på ballen i solen. Men vad händer? Jo datorn bara säger " Hej hej nu skall jag starta om dig!" Så fasen du ska heller tänker jag... eller jag hann knappt tänka det innan fanskapet stänger av sig mot min vilja. Så tyvärr, skyll inte på mig över dålig uppdatering, det får ni ta med mr dator!

Men för att bara göra er klara med vad jag har gjort denna morgon.

1. Sovmorgon
2. Långdusch
3.Fruskost på ballen i solen
4. Städat undan lite.
5. Nu tillbaka till solen igen.

Yes, tänk så effektiv jag hunnit vara på bara några timmar! Underbart!
Grabbarna är på ikea just nu och äter korv, mumma! Var lite som behövde köpas hem så de åkte iväg redan vid kvart i nio. Sam kikade in till mig i sängen och vinkade och sa hejdå! Sötaste! Han pratar så mycket nu och är så vinkig och kramig, min lilla pussgurka! Nu har de ju nästan varit borta i 2 h, och det börjar kännas tomt här hemma. Men nej, det gäller att ta tillvara på lugnet när man kan, för i em har jag lite att fixa inför jobb i veckan. Puh! Hoppas datorn håller sig i skinnet! Men det är ikväll det, nu skall det njutas. Och hela dagen är det tänkt att vi skall vara ute och busa, vem kan motstå solsken?

Kram på er!



Jag och bebis på balkongen. Jag har sedan v 19 ungefär, känt rörelser varje dag. Underbart! Det gjorde jag inte så tidigt med Sam, då kände jag lite i v 18, men sedan mera rejält och ofta i v 23 el 24 tror jag det var. Men det är härligt med livstecken, hoppas bebis mår så lika bra som det verkar på kickarna. Sötnosen! Tiden går snabbt men ändå inte. Men man har ju en solstråle att fokusera på hela dagarna så man hinner nog inte tänka liak mycket denna gång! Men vi längtar efter dig bebis, och vi vet att S kommer bli en så bra storebror.  Må bra i magen nu lille vän!

Kommentarer
Postat av: Jennie

så himla underbart emd sol :)

2010-05-02 @ 12:00:01
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Emelie

Meen, jag har ju helt missat att du är gravid!! GRATTIS va roligt för er!

När kommer nästa lilla stjärna födas? Vet ni vad ni väntar? Hur mår du?

Kram kram

2010-05-02 @ 21:43:55
URL: http://emeliesamjolie.blogg.se/
Postat av: catta

heej!

länge sedan" men grattis! har ej varit inne på länge hos dig! oj då!. vilken vecka? när skall ni ha! vet ni vad de blir och hur mår du?



kram catta

2010-05-06 @ 10:23:10
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0