Going south.

Vilken härlig vårdag, eller skall man kalla det sommardag? Jeansjackan åkte på och nya sneakersen. Lovely!
Lämnade S på dagis vid 09, det gick jättebra! Älskade barn!
Sen gick jag hem och tvättade maskiner, hängde tvätt och packade innan en granne kom över på fika!
Sen har jag varit en snabbis i stan och nu sitter jag här och är trött! Haha. Man blir trött för allt nuförtiden! SKall nog kasta upp benen högt och vila en halvtimme innan det är dags att hämta Sam!

Vi planerar ju att åka till halva släkten nu över dessa dagar. Blir nog inte att vi åker hem sen på ett bra tag allesammans, eller jag o S och lill i magen planerar att åka ner i juni men då jobbar sambon som en tok så för hans del blir det nog inte mer än nu innan sommaren iaf.

Skönt att vi har kattvakt, känns lite onödigt att släpa med henne för bara 2 dagar, blir mest jobbigt för henne. Men vi har en som är här och leker o ger mat och vatten perfekt. Hon har ju bra koll med då det är grannen!:)

Nej inta viloläge!

Vad skall ni göra under ledigheten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0