Gott vs Ogott.

Gokväll på er!

Sitter här precis i nuet med magen full av smoothie på hallon och vattenmelon. Yammie. Men där slutar inte det nyttiga, nejrå... var ju tvungen att klämma ner lite smågodis med och dumle. Varför? Bläää nu är jag inte skönt mätt, utan mera att jag ångrar att jag tog bort den sköna smoothiekänslan med godis. Well... gjort är gjort kommer aldrig tillbaka. I-landsproblem.

Idag har vi farit och flängt, stolen till S blev toppen i höjd, men jag är lite nojig över att han ju lätt kan ramla av den, men någongång skall man väl börja med sådan stol med och det går ju bra på dagis och hemma hos kusinerna så vad nojar jag mig för?

Dagen har varit regnig och när vi stannade till för att spana lite fotboll och fika/äta mellis så störtregnade det och det kom en sådandär zickzack blixt över himlen vid fotbollsplanen så alla fick gå av. Vi har varit på lite husvisningar med, fina hus faktiskt...och så har vi hämtat ut min systemkamera. Yah! Så nu kan det bli vettigare kort igen, jag kan dock säga att jag gillar digitalkameran med. De är bra på olika sätt. Men kvaliteten är helt klart grym i Nikonen.

Just ja vi var i ett centrum med och köpte sportsandaler till Sam, jättesöta och de kommer bli perfekta nu när det börjar bli varmare.

Nej nu skall jag vila ryggen och kolla lite inför kommande jobbveckan.



Kommentarer
Postat av: Elin

De är beräknade att komma 27/6, 35 dagar kvar...i värsta fall.:) Min farfar är tvilling, sen har mamma två par kusiner. Men det tvistas ju en hel del hur arvet går vidare. Jag är iaf övertygad om att en pappa kan föra genen vidare till sin dotter, även om han själv inte kan få tvillingar. Det är ju tvåäggstvillingar i det här fallet, å det kan ju bara kvinnan påverka!

2010-05-23 @ 19:53:17
URL: http://elinedholm.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja

Åh men godis det vill jag oxå ha... Har sjukt ont i ryggen idag :(



Kram

2010-05-23 @ 20:10:58
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja

Går inte att kommentera inlägget ovan. Söt mage du har :)



Jag har haft ont i svanken och fogarna hela tiden ju, men nu gör det ont typ i höjd med brösten alltså mitt på ryggen???? Känns helt konstigt...



SF måttet låg lite över normalkurvan sist jag var hos BM, får se hur det ser ut på onsdag. Hur ser ditt ut?

2010-05-23 @ 20:34:51
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Evelina

Mums till båda!



Visst syns det att magen har växt :-) En tjejmage tycker jag, vet ni könet??



Kram!

2010-05-23 @ 20:41:54
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0