Inte utan musik.

Det är så skönt att proppa i lurarna på väg till jobb på morgonen och lyssna på The Voice så man vaknar till lite. Eller vaken det brukar jag förvisso vara vid det laget, det är ju inte som när man pluggade på högskolan och precis hade klivit upp, duschat i all hast och kastat på sig kläder för att sedan kuta till bussen och ändå missa den. Nejdå idag var det en kille som ville vakna vid fem, men låg sött kvar i vår säng och drack välling och busade iaf till halv sex vilket är helt ok. jag går ju ändå upp kl sex.
Men det är ändå det sköna och poppiga som man behöver på väg till jobb! Så den hänger med i vått och torrt.

Trodde jag hade ett möte imorse, vilket jag med hade men föräldrarna hade glömt. Nåja sånt händer och jag fick min lugna stund med koppen te istället så det funkade fint.

Har svullat i mig av det goda jag köpte hem från torget, kan ni gissa vad? Och nu skall jag hämta min älskade son på dagis! Hoppas ni har det bra!



Vad gömmer sig i påsen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt! :) jag flyttade med min fotbollsspelande p-vän förra året! Krams

2010-05-26 @ 14:53:06
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja

Sam fortsätter på förskolan till hösten när du är hemma med bebis eller hur har ni tänkt?

2010-05-26 @ 19:39:21
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Evelina

Mmm jordgubbar!



Jo om vi stannar här i denna staden vill vi bo utanför, gärna i det området vi bor i nu. Perfekt med nära till naturen :-)



Kram

2010-05-26 @ 21:32:26
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0