Jag avstod.

Elleekslingen såg mig när jag kom mot dagiset idag och vinkade och kom springande, vem blir inte varm i själ och hjärta av sånt underbart då? Vi spatserade till lekparken och messade med en kompis som skulle och köpa glass.
Vi bestämde att de skulle svänga förbi oss på vägen så skulle vi följa med. Under tiden de gjorde sig klara hann vi leka en bra stund - perfekt. Sam trampade själv på trehjulingen idag, stora duktiga pojken! Han tyckte det var SÅ kul! Sen när E och O kom och frågade om han ville med och köpa glass sa han GASS och gick gärna med och styrde vagnen mot centrum. Men i backen upp var det BAAE som gällde, det vill säga bära och sitta vagnen. Han har nog sprungit massa på dagis och var trött i benen!

Vi gick och köpte glass, men ajg avstod faktiskt, jag har ju ätit två bitar tårta idag eftersom en på jobb fyllde 30 och så vill jag spara mig tills ikväll när grannen kommer över och fikar med rabarberpaj. Mumma!

Sam är en riktigt charmig och busig pojk som verkligen ville busa och pratade massor med E när hon var inne efter glassturen. Haha, han ville gunga på kossan och visa henne, och tjöt av lycka när han fick springa runt utan blöja och lufta stjärten! Sötaste Sam!

Nu sover han sött sedan 18.20 lite tidigare än vanligt men han verkade trött och ville bli buren så jag gjorde välling och han somnade snabbt. SKall nog börja gå mer på när han VERKAR och visar tecken på trötthet istället för fokus på klockslag. Men kan ju vara för att han gick upp extra tidigt idag och bara sovit 1h på dagis.

NU kommer snart pojkvännen hem *love* och sen blir det grannar över på paj som sagt.

Njut av kvällen!

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Meja kommer få gå på förskola 25 h i veckan...

BF är 21 juli och vi bor ju på Värmdö :)

Spännande med ett hus kanske är ni inte säkra på om ni vill ha det, eller beror det på priset?

2010-05-27 @ 07:59:57
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0