Måndag.

Då var det måndag igen och ännu en dag på jobb avslutad. Tänk att det är 13 skoldagar kvar till sommarlovet, och det märks hos alla med spring och sprall i benen på jobb! Det är något speciellt man ställer in sig på i huvudet när det närmar sig lov. Man går på lov redan någon vecka innan på något sätt.
Har sovit som en stock inatt men var ändå trött när jag vaknade. Men jag är nog alltid lite måndags-vill-ligga-kvar-i-sängen-trött. Men nu känner jag mig piggare, och snart får jag hämta lilleman och då är tröttheten som bortblåst nästan jämt. Man kan ju inte bli annat än energisk med en sådan energiknippe till son!:)

Blir nog ett besök i lekparken, den är toppen med ett staket runt så han inte rymmer och jag kan sitta och ta det lite lugnt i sandlådan, perfekt kombination för oss båda. :)

Hoppas ni har en bra dag!




Isnt it lovely!

Kommentarer
Postat av: catta

nää du inga fler, klart man är sugen men ja tror ärligt min kropp ej pallar mer grav. fick ju värkarb o öppnades upp redan v 25 med trista.. med tindra var de samma men i v29... så vad skulle hända med denna då??? ja vågar ej!!!!... men skulle va mysigt med en bebvbw till""":)



men tre tjejer räcker gott o väl... de börjar ju bli så stora nu. ääldsta är ju 9 år redan. mellersta 7 år...



vill ni bara ha denna till el flera?

såg ni letar hus? vart vill ni bbo? jobbar ju på mäklarhuset så åman får in en del saker , ... lite kul att spana runt!

kram

2010-05-24 @ 15:40:20
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/
Postat av: Nina

aqh va bra! dem e ju kinkiga på stor bokstav å allt. men va bra att det löste sig :D



ja ams e som dem är. ingen har ringt idag så ja måste väl ta å ringa dem igen! suck!

2010-05-24 @ 16:58:07
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är inte socker jag har i urinen, utan protein. Som man läcker om blodtrycket blir för högt. Man läcker lite som gravid överhuvudtaget, men det får inte stiga över +1. De håller koll på blodtrycket och proteinet i urinet för att se så jag inte utvecklar havandeskapsförgiftning. Har tre risker för det (diabetes, tvillinggrav. å tidigare början till havandeskapsförgiftning). Så jag ligger verkligen i riskzonen!

2010-05-24 @ 19:26:45
URL: http://elinedholm.blogg.se/
Postat av: Elin

Det kommer oftast mot slutet, den här gången har det kommit lite väl tidigt tycker de. Hade bltr-stegring redan i v.28 den här gången... Min bm tror inte att mitt bltr håller graviditeten ut, men man vet ju aldrig! Bara att fortsätta gå på kontroller...

2010-05-24 @ 20:34:04
URL: http://elinedholm.blogg.se/
Postat av: catta

hej!



ja nära til centrum är bra!

vi bygger i bro, strax efter kungsängen!!!! men tar bara 10 min till barkarby, sååå underbart!!!

innan bodde vi i sumpan men de kämnns toppen bra o vi trivs så bra!!



bodde i salem ett tag, ligger i närheten till tullinge!



kram

2010-05-24 @ 21:08:51
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/
Postat av: EVELINA K

Helt uuunderbara bilder! =)

2010-05-26 @ 08:17:07
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/evelinak/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0