Off to job.

Gomorron lördag! Jag är pigg eftersom min prins till son sov till 07.15, han vaknade vid fem men sen somnade han om. Hurra! Skönt för honom att få lite sovmorgon med ju!
Jobbar ju några timmar idag, föräldrar kommer och vi skall köra Old school! Kommer bli kul tror jag!
Men den dära fredagskänslan inföll inte riktigt igår eftersom jag ju jobbar idag. Men är ledig på onsdag istället så blir en kort vecka, endast måndag och tisdag. Yeah! Perfekt! Kortvecka för älskling på dagis med!

Somnade vid elva igår men sambon väckte mig av att jag skulle lyssna. Hörde plötsligt hur ett äldre grannpar som bor vägg i vägg med oss fast i en annan uppgång kastade saker, och skrek åt varandra... hörde bar aordet dubbelliv, håll köft och alla möjliga svordomar. Ett rejält bråk. Men till slut somnade vi iaf. Och nu på morgonen bråkade de iaf inte.

Hoppas ni får en härlig lördag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0