Pepparkaksmuffins.

Jag antar att ni också bakar pepparkaksmuffins just nu? Det är väl det man lustar för såhär i slutet av majmånad eller?:) Fick iaf ett infall och har bakat dessa muffins, som svalnar nu och väntar på frosting! Tänkte bjuda mina kära kollegor på jobb imorrn, och målet är att fresta viktväktarbruden så pass mycket att hon inte kan hålla tassarna borta ( jag lyckades sist!) hoho. Nejdå, kanske inte är målet, men lite kul vore det allt!

Så medans dem blir svala så satte jag mig precis ner efter en dag i farten igen, som de flesta dagar. Men när kvällen kommer och man sätter sig ner då känns det minsann i ryggslutet att man är trött. Och idag har bebis kickat och haft sig som bara den, me love it!




Sam i sin vita solhatt, gäller att ha i alla färger så det matchar;)
Tycker dessa är toppen då de går ner över nacken.


Kvällens upptäckt: knäckebrödssmulor i bh:n. Hums, kanske stämmer ändå som kollegorna säger att jag är en knäckebrödsfreak!


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Pepparkasmuffins lät ju sjukt gott :)

2010-05-31 @ 20:33:31
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha jamen mjuk pepparkaka är alltid gott :-)



Den kostade 249!



Kram

2010-05-31 @ 21:02:55
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: carolina

haha berätta gärma om du lyckade sabba hennes viktväkeri ;)

men pepparkaksmuffins är otroligt gott, tycker man kan äta pepparkakor året runt faktiskt. gjorde pepparkaksmuffins i julas med frosting, supergoa att äta halvtinade från frysen...mmm..nu blev jag sugen ;)

2010-06-01 @ 09:57:10
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0