Piggelin.

Hur kommer det sig att man är tröttare efter en helg än efter en arbetsvecka? Jag vet många som känner att de är tröttast på måndagen och piggast på fredagen. Är det bara för att man har det bästa framför sig, dvs helgen och en vecka framför sig på måndagen? Det slår aldrig fel, att jag vaknar och ät seg på måndagen. och ändå sov jag bra, (visst S somnade inte förrän halv tio eftersom jag gjorde missen att låta honom sova 3h i sträck på dagen, han var så trött då, och var såklart för pigg för att sova vid sju) men jag var ändå i säng ganska så tidigt och sov väl 7h iaf. Well well vad jag babblar. Dags att hämta Pluttisen! Hoppas han haft en kul och otrött måndag på dagis, min älskling.

Jag på väg till jobbet imorse, trött var mitt förnamn. Hoppas ni haft/har en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0