Playdough.

Äntligen back! Har varit strul med nätet så jag har ej kunnat gå online, ni har väl saknat mig massvis? *blink blink*
När man är utan tv, dator och sådana nödvändigheter så hinner man så mycket mer, ja igår hann jag faktiskt med att både städa, baka och se en film! Okej film räknas nog lite till det där, men jag hann det iaf. Sen att den var dålig det är en annan femma.

Eftersom pojkvännen var på bowling med jobb och Sam sov så gjorde jag Klasskakemuffins a la Leilas och hade glass till! Mumma vad goda de blev! Supersmarr! Sedan tryckte jag MarabouPolka och frukt. Kollade hus och myste med katten innan jag deckade. Nu är grabbarna iväg och jag tar det lugnt ett tag. Kan ju behövas efter en morgon som började 05.15 och verkar vara lite trotsig. Haha, är det den åldern nu såhär lagom på 19 månaders dagen som ju faktiskt är idag! HUrra hurra hurra, mamma o pappas stora kille! Aja då kan ju playleran och såpbubblorna, hoodtröjan och kepsen som följde med hem igår vara en 19mån present helt enkelt!:P

Lera är riktigt kul att leka med tycker jag, så vi satt länge med det imorse och lekte. Ja förutom när vi åt scones och lekte med vatten!

Nu skall jag vila lite till innan det blir en liten fotorunda (ja med systemkameran, Ifånens kamera är inte direkt ngt att ha, det ser ni ju på bildkvaliteten) och lämna tillbaka filmen. Kanske följer det ngt smaskigt hem till ikväll, jag menar jag är ju inte häääält åmööööjlig!







 

V29. 28,0


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Vilken söt klänning! Var har du köpt den?

2010-05-29 @ 16:39:07
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0