Sitt upp.

Godmorgon!
Jag sitter i min ensamhet, eller jag och katten. Och äter scones från gårdagen. Mumma!
Grabbarna är på Ikea och inhandlar en ny stol till Sam så han kan sitta som oss vuxna, han vill ju mer och mer sitta i en vanlig stol nu och inte i en "babystol". De sitter ju på "vuxenstolar" på dagis så då vill han det hemma med ju såklart. Stora killen!

På morgonen åkte han runt på sin bob scooter och sa tut tut saaaa (tut tut sam) och så säger han pappa bilen hela tiden, han älskar att åka bil! Tittut Sam har han med sagt så det kommer alltfler ord i följd nu. Roligt!
Sen när de skulle åka till ikea säger ahn Ikeeeeea massa gånger!:) Undrar varför han gillar att vara där, kan det vara barnmenyn med glasspinne till efterrätt?;)

Nu skall jag göra mig iordning, för när grabbarna kommer hem skall vi ut på en liten tur. Det regnar idag så att vi åker lite bil gör ingenting, nästan liten skönt med regn idag tycker jag!

Förresten, S och jag är tv-kändisar, vi var med när de sände från tv4 valla igår:)

Hoppas ni får en mysig söndag!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Klart jag kommer ihåg dig (nu när jag såg dig)! Nu fick jag en till blogg att läsa..:) När ska er nr 2 komma?

Ja det är fruktansvärt det som hänt, man önskar bara att man vaknar å inser att det är en mardröm...

2010-05-23 @ 16:06:20
URL: http://elinedholm.blogg.se/
Postat av: Anna

Gulligt när de börjar prata lite mer.

2010-05-23 @ 18:30:04
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Nina

nej det har ja inte gjort.. ja kan maila dig igen. men ja tror du ska ha den nuvarande,..



krams

2010-05-23 @ 22:13:09
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0