Slumdog.

Vi har kikat på slumdog och ätit sambons goda thaimat. Jättegod mat, men jätteotäck film. Mest för att den är verklighetsbaserad tror jag. Men förstår att den har fått bra betyg och Oscars. Snart börjar Marley och jag, men vi funderar på att överväga läsa i sängen och sova tidigt. Är alla pigga och glada imorrn blir det tidigt iväg till badhuset. Tyvker det är viktigt att Sam blir van vid vatten, och inte bara badkaret. Han gillar ju och bada. Sprattelkillen vår! <3
Säger man något ord nu så härmar han det bra, ja man förstår att han härmar och det låter snarlikt, han är verkligen duktig på att prata och härmas. Stolt som man är!

Vi åkte iväg en snabbis och bytte lite grejer, en ny bikini kom med hem, en sjal (som jag blev tokförtjust i) och en enkel tunika.Och en gräsklippare till Sam för superpris! Ja jag handlar ju en del, men jag växer också en del så man kan bara använda ett kort tag, därför det blir lite extra. Tur jag handlar billigt. Kläder är ju inte högsta prio, pengar sparas helst till hus!

SKulle bara kika in snabbt och önska er en trevlig lördag, vad har ni gjort idag`?





Kommentarer
Postat av: Nina

du har så toppen fina kläder på dig hela tiden. kanon fin!

2010-05-08 @ 23:04:37
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja

Vilken fin tunika, var köpte du den?



Kram

2010-05-09 @ 07:48:29
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Linda

jättesöt tunika och en väldans söt mage!



Tack så mycket;.)

2010-05-09 @ 15:11:40
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0