Snurrig.

Go eftermiddag!
Gud vad snurrig jag är, det beror på trötthet! Har varit så mycket med planering och STORA grupper på jobbet dessa två dagar att jag är helt orkeslös när jag slutar för dagen. Även om det är tidigt och jättekul att jobba med det så är det så mycket att stå i, planera och förbereda att det inte hjälper med åtta timmars sömn varje natt för att orka. Well, tur det är kul! Tur jag skall hämta lilleman på dagis strax så man får en massa ny energi! När man möter honom är det som att batteriet är fulltankat igen, inte klokt vilken energi de sprider runt sig, barn.

När jag skulle köpa en glass på pressbyrån och skall betala så sträcker jag fram handen istället precis som att jag skall hälsa på damen bakom kassan. Haha som vi skrattar åt min förvirring och trötthet. Hormonerna gör nog sitt snurr med. :)

Efter dagis tänkte jag fråga min hjälpreda om han vill hjälpa mamma att plantera pelargonierna på balkongen. Han älskar att dona med sånt och att vara på balkongen är ju bara för kul, så det vill han säkert. Blir nog en kortis till lekparken först med. Vi får se!

Hörs sen.

Jag och magen på väg hem från jobb.



Magnum Strawberry White.


Kommentarer
Postat av: Nina

va jobbar du med ?



ja hämtar honom kl 15 varje dag utom fre då är det kl 14,,. sen är väl oftast inge planerat tar det lite som det kommer. går ut med hunden, leker hemma, leker ute. träffar lekkompisar etc.. sådana saker..



mm hade gärna tagit en bit av din glass :P

hoppas du mår bättre då du kommit hem å vilat lite..



krams

2010-05-04 @ 15:53:51
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa



Den glassen är inte fy skamm :)

2010-05-04 @ 17:46:42
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja

Nä det är ju just det. Man vill ju inte heller springa på öppna förskolan med en spädis bara för att träffa folk...



Börjar bli nervös för läkarbesöket nu. Tänk om hon inte vill sjukskriva mej, vad gör man då???

2010-05-04 @ 19:41:55
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0