Tidningar.

Filmen var rolig! Skön snubbe den dära Robin! Tänk om man vore lite mer som honom?:)
Nu skall jag ta hand om min sjukling, och läsa mina nya tidningar. När jag var i affären innan o skulle handla frukt så flög Solo med ner, ville läsa om en grej i den tidningen. Men kände på mig att jag skulle få min tidning, Sköna hem i brevlådan idag... och mycket riktigt. Men tidningar är skönt och avkopplande.
Prenumererar du på nån? Funderar på att lägga till Elle och Mama med, hade Mama innan men har gjort ett break, har inte så mycket tid när man jobbar ju.

Hann iaf läsa en lite snutt på balkongen innan dagis, och passade på med lite kattmys samtidigt, söta Miss som Sam kallar missen.<3

S hår sticker ut lite ner på mössan han har så mysigt och fluffigt/lockigt hår, var tvungen att ta en bild med Iphonen på väg hem från parken :) Ja systemkameran skall jag kolla upp en sak, låter lite konstigt när man skall ta en bild.

Trevlig kväll!



Hihi kolla håret!<3



Märkte idag att mitt hår växt massa, tack bebis!:)


Söt-miss!


Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Otroligt vacker katt!

2010-05-06 @ 11:11:01
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: mormor

Roligt med en liten lillebror! Så kul killarna kommer få sen tillsammans. Och kul att de kommer såpass tätt med. Vad ska du ha för någon syskonvagn?

Jag känner mig mer än nöjd med två barn och vill verkligen inte vara gravid något mer (eller ha ett litet spädbarn) men man vet ju aldrig. Två täta barn är perfekt! (för oss).

Kram

2010-05-06 @ 13:33:37
URL: http://emeliesamjolie.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

Vad FINT hår du har! Mama prenumererar jag på :-)

Vad är det du jobbar med?



Låter som att det kan vara växtvärk du har? Den växer ju olika mycket i perioder, inte konstigt att det känns egentligen med tanke på hur mycket den faktiskt töjs!



KRAM

2010-05-06 @ 20:46:49
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0