Trött mamma.

Ikväll är jag en trött tjej! Har ju betat av flertalet timmar ute i friska luften nu ikväll, och barnen hade SÅ kul! S skrattade så han storknade när farfar sköt maskrosor i ansiktet på honom!:) Haha!
De lekte nog i två timmar ute innan vi gick in och åt lasagne! Sam sa Mmmmmm under hela måltiden!:)

Efter att de sen badat alle tre och fått välling så sover de söt de små grynen! Och vi har sett film, ätit chokladpudding och kollat fotoalbum! S är helt klart lik sin pappa på många bilder när han var liten, men inte alla tycker jag, det finns många han inte är ngn likhet på också. En mix helt enkelt, det bästa från båda som vi brukar säga.

Var på leklandet i förmiddags och lekte, fanns en massa roliga bilar där och S var inte feg för att åka tunnelrutchkanan med pappa heller. Medans "tjocka" mamma stod och höll utkik efter när de kom åkandes!

Sen har jag och pojkvännens syster gått en promenad när barnen sov och spanade hus, så många fina det finns!
En härlig dag helt enkelt. Men nu satte mina gäspningar stopp, man blir trött av frisk luft!

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0