Work @ uteplatsen.

Förberedde pannkakor och massa grönsaker tills pappsen och Sam kom hem från sina timmar på Ikea och dyl. Man får sån energikick när det plingar på dörren och ens prinsar står där så glada och lägenheten blir full av liv igen. Perfekt! Så nu har vi ätit de för-en-gångs-skull lyckade pannkakorna på balkongen och njutit av solen. Det är inte så varmt ute, men här i lä är det riktigt skönt. Dock har jag min nya filt om axlarna som sambon köpt från Ikea så jag kan sitta ute nu på kvällarna och njuta utan att frysa. Det slank även in en extra kudde till mig som gnäller på nätterna över att vi har för få i sängen, haha, slut på det gnällandet alltså. Tack finaste!

Sen slank det ner lite nya växter till balkongen, kryddväxter, te-silar, ungsformar, nya filtar till soffan och lite korgar mm. Man kommer aldrig tomhänt från Ikea, det går liksom inte, hur mycket man än försöker!

Nu skall jag fortsätta förbereda inför veckan som kommer, passar på medan lillprinsen sover så vi kan gå ut hela familjen sen igen. Just ja, måste ju poängtera att jag sitter UTOMHUS och jobbar, haleluja, säg att det inte blir fler snöbakslag nu, eller vad säger ni?

Vad gör ni idag? Njuter ni med?

 



Nya läppglansen är på, det är med Sf så mina läppar vägrar bli fnasiga nu när solen börjar kika fram. Gott smakar det med!:)


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Ha ha det där med kuddarna känner jag igen :) Sambon tycker att jag är helt galen som fyller sängen med kuddar :)



Kram

2010-05-02 @ 14:35:49
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe ja sjukt gott var det:) hoppas du haft en fin helg!!

2010-05-02 @ 15:33:56
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Jennie

åh va mysigt att äta pannkakor på balkonegn :)

2010-05-02 @ 16:07:48
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0