Världens bästa.

Jag måste ha vrldens bästa svärföräldrar som fixat så fint åt oss. De är alltid så omtänksamma och goa att man blir ledsen när de åker. Men vi har haft en intensiv men kul 9dagarsvisit. Mamma o pappa kommer ju nästa helg, saknar dem! Synd att ej brorsan kunde komma med upp. Men vi ses ju på dopet!
Hoppas älskling kommer från jobbet snart så jag kan ta en välbehövlig dusch i nya badkaret, och kanske en inpackning;)

Ihelgen blir det nog lugnt och soligt hoppas jag, tänkte att vi nog skall testa sittdelen till vagnen.
Bara på sista veckan har Sam börkat sitta mera stadigt, vaccinationen gick bra, han vägde 8810gr i måndags, han har börjat sova så nätt i sin egen säng intilöl min så jag når honom med handen, och han skattar åt precis allt. Otålig är han med vår älskling och såklart världens mest underbara bebis! Vi älskar dig så!

Nu skall jag njuta av fredag och ett välstädat hem!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0