Tredje advent och tredje gången gillt.

Det är inte sant. Det är inte meningen att jag skall vinna mer helt enkelt. Min tur i spel är förbrukad för detta år. Det verkar iaf så. Ja ni som läser vet ju att jag vunnit ett babygym, ett myssett, ett par stövlar och en kalender än så länge detta år. Ja jag hoppas på att jag tar revansch och kammar hem den dära julvinsten också ta mej tusan.
Sedan vet ju nog också att jag missade ett samtal från radion i fredags där jag hade vunnit gratis bil över jul och nyår, samt fri bensin och fria mil. OM jag bara hade svarat!! Suck! Well jag släppte det ganska så snabbt, det kunde varit värre.. det kunde varit en jorden runt.. en miljon whatever!

Men nu har jag börjat älta detta igen, gissa varför? JO för att jag missade deras samtal idag IGEN!!! Var ute på promenad och hade telen i fickan  och hörde det inte, så när jag lyfte upp såg jag samma nummer igen.! Jäklans. Jaha vad skulle jag vunnit idag om jag svarat då? Jag vill inte ens veta!!! Men irriterad är jag. Jag har blivit utvald två gången att vinna av flera tusentals inskickade bidrag OCH VAD HÄNDER? Jag som alltid har mobilen nära, MISSAR båda samtalen. Jag blir så frustrerad. Ändå hoppas jag på tredje gången gillt. Kära Gud hör min bön!

Visst är det retligt?

Kommentarer
Postat av: Becka

Hehe...ja, jag tittar en del på Paradise Hotel också och hade faktiskt mina aningar om att du menade det! ;)

2009-12-13 @ 13:39:36
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jösses va du har vunnit mycket! Men jag har i och för sig vunnit en del jag med, förra hösten vann jag en Mariekkoskål, en Keep calm planch och en Sveaväska. Nu har jag inte tävlat på länge, blir nästan lite sugen!

Kram

2009-12-13 @ 21:55:50
URL: http://emeliesamjolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0