Åh hujedamig.

Vaknar av att jag får ett sms att den stora bloggerskan prinsessans har fått sin dotter i natt, hon föddes i SNÖN utanför sjukhusentren. Hujedamig, den bebisen hade bråttom till världen! Allt verkar ha gått bra så det är ju huvudsaken. Grattis!
Och inte illa att pricka in 2 bf-datum. Sam ville inte riktigt komma på sin bf, men när jag tänker efter så var han inte helt galet på dagen ändå, om man räknar från ägglossning. Well det kvittar ju förvisso. Han kom ju till slut och mådde bra, och det är det som spelar roll.

Han ligger här bredvid mig i sängen och sprattlar vårt lille hjärtegryn. Snart skall jag gå upp och fixa mat till honom, med lite bifidus i. han har inte bajsat igår så idag hoppas jag han kan göra det, det gick så bra i några dagar så jag hoppas det kommer tillbaka på samma linje igen.

har så ont i nedre magen idag, i sidan, men så skall ju mensen beräknas komma idag med... kan man känns sig öm innan den kommer så att säga? Någon som veeeeeeit?

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja visst är det häftigt att hon födde så fort! Jag var uppe inatt för kunde inte sova o läste då att hennes vatten hade gått och nu när jag loggade in så hade hon fött för flera timmar sen! livet går fort framåt =)

2009-02-06 @ 09:58:31
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Linda

ja herregud tänk att det gick så fort! Jag hade ju en ganska snabb första förlossning så jag e lite rädd att nästa kan sluta ungefär sådär som hennes... ouch!

2009-02-06 @ 10:27:54
URL: http://familyspace.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0