Älskade katter.

B och A ligger och sover. De är så söta och verkligen kärleksfulla nu. Det är omöjligt att hinna med dem lika mycket som innan vilket ger mig grym ångest, men jag försöker att goda med dem och mysa så fort jag får tillfälle.
Eftersom de är innekatter så får de ju ej av sin energi utomhus så då brukar de jaga varandra, och så kastar vi grejer till dem som de kan jaga. Men trots att jag verkligen försöker ge dem mycket tid, s¨önskar jag att mitt dygn var mycket längre så jag kunde ge dem någon timme till, det hade jag verkligen velat, utan att sno av ngn annan tid. Men dygnet har ju bara 24 h och ibland måste man sova med, även om man skulle vilja vara uppe och mysa med dem på natten när de är som mest på gång. Men som sagt, Sam lär nog leka med dem och klappa dem trefaldigt när han är större.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0