Awake.

Vad mensig jag känner mig idag, alltså sådär uppsvälld som precis innan mens. Blä så trist, askyr känslan av uppsväldhet!
Vi skulle egentligen gått ut på promenad men Sam ble ledsen och hade ingen lust att åka vagn, vilket är forsta gången det blir protest. Och självklart stannade vi inne tills han blir sugen.
Han verkade ha lite trubbel med bajseriet igen så hn var nog ledsen därför, men nu sover han så mysigt i min famn.

Det finns inget mysigare än när han sover i min famn!! När han vaknar brukar han titta storögt på mig och le stort! Det är inte sällan det vattnar sig i ögonvrån då, älskade Sam du är så fin! Mamma älskar dig mest av allt!

Mammagruppen igår var okej, ingen jättelivad grupp, men det fanns några som ändå var okej, lite i min stil. Men det är mest mysigt att gå dit och ge Sam massage, han tyckte det var så himlans mysigt, men låg mest o spejade på de andra bebbarna!:) Sam var äldst, och störst, det såg man. Han är en rejäl bebis och det gillar jag! Tycker om att det e mycket bebis att gosa med och pussa på!:)

Nu ligger han och snusar här med sin nya Ap-napp, och är så himlans fin!

Bilder kanske kommer sen, men det voe kul om ni som skriver med signatur anonym kunde skriva ut lite mer än så, lite roligare!

Well just det, idag får älsklingen blommorna till jobbet, åh spännande! Hoppas de ej ringer innan och avslöjar!
Och jag måste ge mig iväg en sväng sen när sambon kommer hem, det e ju alla hjärtans dag och Sam skall såklart med få ngt av mig/oss! Förutom en massa kärlek som alltud förstås!

Vi brukar ju ha det som lite tradition att åka till en restaurang vid havet på alla hjärtans dag! Men inte i år, då stannar vi hemma och firar den bästa av dessa dagar ever! Förra var fylld av förväntan eftersom Sam växte i min mage! Underbart!

Well, jag har köpt hem så jg skall baka love- cupcakes! Och bjuda på!

Nu pussa älkslingen!

Ps: jag svarar på de kommentarer som ej ginna ngn blogg till, här i min blogg! Ds

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller med, babymassagen är jättemysig. Vår instruktör berätta för oss att när dom ligger med huvudet åt ett håll alltså intetittar direkt på dig då njuter dom. Det trodde man inte direkt.

Trevlig helg!

2009-02-13 @ 13:56:32
URL: http://livetmedlija.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh hejsan vad söt han er lille Sam, följde ju din graviditet på FL...



Hur mår ni?



Ser att du också ska baka cup cakes inför morgon dagen...hihi

2009-02-13 @ 13:59:05
URL: http://viktoriaf filosoferar.blogg.se/
Postat av: malinsmix

viktoria: bara bra, ni?



emma: åh inte visste jag det heller, Sam låg bara åt siidan o spanade på andra bebbar igår:)



2009-02-13 @ 14:13:13
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: molly

Hej hej hallå!

Svarar här, hittade inte dig på familjeliv, minnet är inte det bästa just nu haha glömde ditt nick.



Alice är lite små förkyld men det har hon vart länge nu. På bvc sa de att det inte var någon fara utan att et blir så ibland på vintern. Men det ger väl med sig så småning om.



Ja det vore roligt att ses och promenixa lite och så! När kan du. Jag är upptagen måndag tisdag nästa vecka, kanske torsdag också. Men de andra dagarna kan jag!

2009-02-13 @ 16:05:51
URL: http://molly21.blogg.se/
Postat av: alicia

söt header!

2009-02-13 @ 17:23:45
URL: http://sjuttiofem.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!

Hoppas att hans mage reder upp sig igen. Trevlig fredag!

Kram

2009-02-13 @ 18:01:45
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0