Böcker.

Nu har jag hämtat ut ett paket med böcker jag beställt.
Och det duggar ute, inte så mysigt med nytvättat hår.
Och då slog det mig att min Peakjacka är den enda som har en tillräckligt stor kapuchong för att dölja hela kaluffsen och inte bli helt tillplattad, det e fasen inte många som har en bra hätta att ta om skallen, eller har du lyckats hitta en shysst?

Nu skall jag skala morötter och gurka, och fixa dippa. Ikväll blir en lite nyttigare kväll. Och man kanske skulle skaka av sig några gravidkilon genom att dansa till melodifestivalen med?;)

Trevlig kväll! Nu e det mys med hela familjen som gäller.

Kommentarer
Postat av: malinmikaela

Vad fin blogg du har, hur har din dag varit?



Pöss

2009-02-07 @ 21:59:30
URL: http://malinmikaela.blogg.se/
Postat av: Josefine

Någon dans blev det inte för min del! : )

2009-02-08 @ 02:59:09
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0