Familjeliv.

har precis suttit och grejat med familjeliv, och blivit plusmedlem ännu en gång.
Shiut vad många bilder jag har där fårn graviditeten. Hujedamej. Jättekul ju!
Men de tär förståss enbart för de på min vännerlista där, så om du har fl och inte mig, så hojta.

Vill ju få hem deras magasin. Det är säkert en massa bra grejs i det, och nu när man har lite mera tid återigen för att sitta vid datorn så e det ju kul att familjeliva lite igen, sån stammis som jag var innan!:)

Hur som helst brukar jag få en stund vid daton på senkvällen runt 23 när Sam sover en till en och halv timme innan han får maten för natten. Då hinner man lite iaf, förhoppningsvis lägga ut en outfit bild idag med!:)

idag har jag ont i magen, över ena äggstocken till.. beräknar ju mens idag med så det kanske är det som känns, hoppas det. Men det känns betydligt mer efter jag fått barn än innan, ngn mer som erfarar det?

Nej dags att ta Sam, han vaknade nyss!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag fick hem deras magasin idag. gratisgrej! är inte plusmedlem eller särskilt aktiv heller. men kul att läsa =)

2009-02-06 @ 12:29:57
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: P

Jag fick deras tidning idag. hmm undra varför, jag är inte plusmedelm.

2009-02-06 @ 12:33:18
Postat av: Patricia

Jag fick deras tidning idag. hmm undra varför, jag är inte plusmedelm.

2009-02-06 @ 12:33:32
URL: http://tricias.blogg.se/
Postat av: juulan

svar: nja jag vet inte, är inte snömänniskan nämligen.



Vilken underbar bild på din gravida mage, och vilken söt unge!! Blir lite småkär:)

2009-02-06 @ 14:41:19
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0