Fuskade.

Eftersom ni trogna bloggläsare vet att jag har mens som en hel elefant så var jag tuvngen att tacka nej till en trevlig promenad idag med en kompis, men kände då paniken över att jag vill få frisk luft, och jag vill att Sam skall få frisk luft.
Sagt och gjort, jag gick ut på balkongen, klädde på Sam varmt och mig varmt och sen körde jag ut vagnen på balkongen och där avverkade jag lite samtal till vänner, vyssade vagnen fram och tillbaka, plockade bort halvfrusna växter som jag glömt i gravidhormonernas flax och fick frisk luft till på köpet, och Sam verkar ha sovit gott, och gör ännu i vagnen. underbar lösning. Det var dessutom skönt att slippa kånka ner vagnen, öäevn om det är lättast på marknaden och smidigast så är det allt annat än smidigt att dra upp en vagn till 3e våningen. Well... vill ju vara försiktig med vårt snygga vrålåk med, för mig finns ingen annan vagn än Buggan, den är ett otroligt bra köp och jag är såå nöjd. Sam verkar sova bra i den med, plus att den är lång i liggdelen vilket inte är ett minus eftersom Sam var lång redan då han föddes, vårt stjärna!

Igår bakade jag stora bullar, de blev supergoda och imorrn är min sambo ledig, så mysigt. Så vi skall åka och spana in golv till badrummet och tapeter. sen blir det nog en fika någonstans. (Om inte mensen är lika tokig som idag villsäga.. då kutar jag o köper cyklo-f imorrn, jag står ej ut! Sen en liten runda på stan, måste shoppa lite grejs.
Kvällen blir nog tillsammans med vänner och resten av helgen skön och mysig. En vän kommer över på lördag med sin lilla tjej och ett gäng bullar, den bruden bakar godast i stan. Världens STÖRSTA bullar!
Och sen blir det nog mest en promenad eller så. Bara mysa hela lilla familjen! Mys pys!

SOm sagt, jag tror jag kör på en kombination av mitt bloggande, jag försöker skriva ett inlägg varje dag, om inget annat kommer emellan eller jag har idetorka. och så kan jag även rycka in med ett inlägg när jag har ngt speciellt jag vill säga, eller bara känner för att skriva lite mera. japp så blir det ett tag framöver iaf!

Nu skall jag dricka mitt te, städa undan lite och sedan mysa med Sam när han vaknar! mamma älskar dig Sam!

Kommentarer
Postat av: J

Emilia sov alltid ute i vagnen på balkongen när hon va mindre, hon älskade det!

2009-02-19 @ 14:53:29
URL: http://mammajonetta.blogspot.com
Postat av: Anna

Kikar in o säger hej =)



Kram!

2009-02-19 @ 16:55:46
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej vännen! Här klipper jag mig

http://www.chopshop.se/start

Jag vet att de har en ny tjej som gör ansiktsbehandligar och har 30% rabatt månaden ut, hon ska vara jätteduktig!

Ses imorgon, pussa Sam!

2009-02-19 @ 17:41:57
URL: http://anneli-dogblog.blogspot.com/
Postat av: Linda

smart av dig ;.)

2009-02-19 @ 20:53:53
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0