Godmorgon ny vecka.

Shit vad veckorna går snabbt! Herre shit alltså!
Igår var vi på en liten utflykt med Sam, till A och M. Och fick hembakta kakor, mums!
Och så babblade vi en massa, trevligt. Var där 5 h innan vi skulle hem lagom tills Sam nattmål.
Han var som vanligt på bra humör, förutom några få glimtar av spänd mage, men annars så lika glad som alltid vår lille sol.
Han är så lätt att ta med sig, han trivs vart man än är och vad man än gör. Toppen!

Idag är sambon hemma och jobbar på förmiddagen, så vi tänkte ta en promenad jag och lillälsklingen, nu när vi kan få hjälp ner med vagnen, det är ju guld!

Lite frukost och byta blöja först bara!

Ny vecka, nya planer, vad händer hos er?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hallå vännen!

Här är adressen jag beställde från

http://www.jerseybeautycompany.co.uk/

Hittade även en svensk återförsäljare med lite bättre priser men jersey är fortfarande billigare..

http://www.donnabeauty.se/

Men man kan ju läsa lite om de på den svenska sidan...

Jag har Ultracalming cleanser, med min något känsligare hy. Jag tror att Dermal Clay Cleanser är den vanligaste.

Kramar och ge Sam en puss från mig!

2009-02-16 @ 10:49:44
URL: http://anneli-dogblog.blogspot.com/
Postat av: gabby

kan jag komma till dig ngn dag på lovet så kan vi kanske promenixa och äta lunch eller så?

2009-02-16 @ 19:35:21
Postat av: malin

anneli: thänks



gabby:absolutely!:)

2009-02-16 @ 21:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0