Hejidag.

Tusan, min mage gör ont emellanåt. Tror det är mensen som är på intåg, det stämmer i dagarna, eller tja om det stämmer så skall den titta fram på fredag, men hade ont sist med några dagar innan. Segt som tusan!
Har tagit tablett nu och ibland känns det bra för att nästa sekund göra ont! Fan vad drygt.
Sitter och velar fram o tillbaka om jag skall orka gå med Jill till babybutiken, det är ju mysigt att träffas och att komma ut, men magen säger ibland strongt nej! Åh jag orkar inte med en sådan mensperiod igen, sist blodde jag i 10 dagar, varav vissa vcar som rena niagarafallet så man blev så låst hemma! Superdrygt.
Jag hade aldrig speciellt mycket mensvärk tidigare, kan man få det mera efter att man fått barn, ngn som varit med om det?

NU: fundilera lite till på hur jag skall göra. Please mage, skärp dig! jag vill komma ut på promenix!

Kommentarer
Postat av: gabby

japps kan köpa med mig maten isf.. blir 13 bra ca? vad ska man äta då, fanns ju så mkt gott där :D behöver sova lite känner jag :) kram

2009-02-04 @ 10:47:38
Postat av: Linda

usch vad jobbigt att ha så ont. Har du tagit Ipren - det är det bästa vid mensvärk. Hoppas det går över snart! Kul att läsa lite mer om dig med.

2009-02-04 @ 11:25:42
URL: http://familyspace.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0