Kärleksbevis.

Har beställt blomleverans till sambon på hans jobb tills på fredag! En jättebukett med liljor och andra fina blommor! Tyckte att rosor var för väntat så jag ville vara mer orginell! Tufft va?
Well jag vill dels visa min uppskattning och beundran över hans hårda slit och få timmars sömn på gund av jobbet , oh att han ändå har ett så glatt humör! Det e beundransvärt! Sen vill jahg såklart överraska lite i vardagen, för vem blir väl inte glad för ett blomsterbud när man minst anar? Och att ge det just på alla hjärtans dag, njeeeah det är för väntat det med! Vi kommer sääkert äta bakelser och ha levande ljus and romanse på den dagen iaf så... alla dagar är hjärtans dagar enligt mig!
Men som sagt, en liten gest för att han är min fina pojkvän och en underbar pappa till Sam - som fullkomligt luyser i ögonen när han busar med honom!

Så hoppas inte han läser min blogg nu bara, men jag hoppas för hans skull att han har bättre saker för sig!:)

Nu e snart stroganoffen klar, som mosen på korven råkar det vara hans stora fvorit, han nästan kysser mina fötter och lovordar mig varje gång jag bjuder på den, han tycker den är den bästa i världen.
Well romantik i överflöd, det är inte fel!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Hehe brun utan sol och soldusch :)

2009-02-11 @ 19:37:01
URL: http://www.malinwallin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0