Lovely sunday.

God morgon!
Är inte alla söndagar bra oavsett vad man gör eller inte gör? Det tycker jag. Det är ngt speciellt lugn över dessa dagar, som jag gillar och tar tillvara på mestadels av gångerna. Men idag skall jag städa, eller jag skall iaf skrubba toaletten igen, gjorde det igår. Men efter att ha läst expressens artikel om att kräksjukan härjar och är starkare än ever så kommer jag vara extra nogrann med sånt som de tipsade om. Som att torka av handtag till dörrar lite då och då, tvätta händerna (det gör jag redan alltid) och städa toaletten mer ordentligt. Saker som jag mer gör är att jag byter kökshandduk allt oftare och vädrar ut där man sover, vilket jag förvisso gjorde innan med. Men noggrann det tänker jag vara. Och inga får komma in och pilla på Sam om de inte tvättat händerna före, det kommer jag bli mera noggrann med. det skulle ej vara kul om man får kräksjukan, vi har ju ingen som kan hjälpa oss med Sam om vi skulle ligga deckade. Så jag är extra noggrann och vill såklart inte att vår älskling skall få en förkylning eller något annat pga atttt  jag varit slarvig med att fixa eller säga till folk. Thats it! Nu lämnar vi det ämnet. Ville bara poängtera för er andra med, att vara försiktiga, ej kul att ligga över toalettstolen!

Nu till gårdagen som var supermysig, vi åt räkor och drack lite vin. Jag tog dock bara ett halvt glas, vill ej ta mer och känna mig påverkad, never. Det skulle jag aldrig vilja. Men det lilla man tog var gott.
Sam fick mat vid 23 igår, sen sov han till 07 och fick mat. Vilken toppennatt va? han sover ju alltid hela nätterna, men vill oftast iaf ha ett mål mat däremellan. Men jag är såklart tacksam och han åt mycket igår sammanlagt så säkert därför med,älskade barn! Nu ligger han här och fajtas lite så vi skall snart gå upp! Ikväll skall vi hem till kompisar och fika.
Hoppas ni med får en trevlig söndag! kram på er!




Älskade barn, du är det finaste vi har!

Kommentarer
Postat av: Nina

så fina bilder..

2009-02-20 @ 13:13:26
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0