Made by love.

Sitter och fixar lite på datorn i väntan på att Sam skall få sitta sista mål innan den långa omgången sömn. Han skall ha mat vid tjugo över tolv och om jag somnar innan så lär jag ej vakna efter en timmes sömn så då passar jag på att hålla mig vaken, lika bra det.

Ikväll har vi badat Sam, han älskar att bada och sprattlar för fulla muggar, vårt hjärtegull.
Det skall bli så skönt när vi fixat badrummet, och bytt ut badkaret och Sam kan börja bada med oss i badkaret, det kommer bli så mysigt att ha sådant no tangle solutions skum som inte svider i ögonen och bubbla för glatta livet.

Shit imorrn är det fredag igen, är det bara jag som ej förstår vart veckorna tar vägen?


Kommentarer
Postat av: karro

Harligt vad lycklig du ser ut :)!

2009-02-06 @ 11:00:19
URL: http://london-flyga.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0