Nattiedags.

NU är det snart dax att krypa till kojs. man är så trött på kvällen och vet att tvättstugan väntar imorrn kl 9.30, vi hinner bara tvätta på lördagar eftersom jag ju är ensam med Sam på dagarna i eckorna och behöver hjälp att passa honom emellan varven i tvättstugan så blir det lättast att ta det på lördagen. Det är drygt att tvätta men fräscht när det är klart. Det doftar så härligt, och är så mysigt att krypa ner mellan rena och nya lakan.

Jag blev helt imponerad av Höglund i Lets Dance, hon var riktigt bra idag, lite otippat bra anser jag. Häftigt. Och Carl -Jan, ja han kan ju inte dansa, men glad är han iaf och det är ju härligt det med. Dock är favvisarna Bagge och Wahlgren.
Vilka hejar ni på?

Och ni vet väl, att imorrn börjar melodifestivalen. Det är ngt man ser trots att jag inte är överförtjust.

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll. Och kika gärna in imorrn igen, då kommer Sams outfit upp för dagen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nu ska jag också gå och lägga mig. Ser att söta Sam har ett Tummen-gym? Liksom Ludvig!

2009-02-06 @ 22:43:22
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: lisa

Thank you , what a cute baby you have...

Regards

Lisa

2009-02-07 @ 02:33:42
URL: http://www.danishblonde.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0