NI har väl överseende?

SOm sagt, jag blev ju less på bloggen där ett tag, och finner mig i det stadiet lite fortfarande.
Mest för att jag känner att den lilla tid man har över mellan varven var tvunget att läggas på annat.
Och sen hamnar man väl i ett sådant läge där det blev mindre kommentarer eftersom de flesta som läser är föräldrar och har lika lite tid att kommentera som en annan, det är förståeligt såklart. Men iaf.
Jag känner att jag vill fortsätta blogga, och känner inte alls samma krav på en massa inlägg om dagen nu som innan. Utan nu försöker jag skriva ett, och ibland flera när jag har lust.
Men som sagt jag hoppas hitta tillbaka och blogga mera när jag hinner.
Skall även lägag upp nya bilder för det antar jag väl att ni vill se?;)

Kommentarer
Postat av: nina

Ja, bilder! =)

2009-02-24 @ 21:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0