Ny vecka.

Veckorna bara rullar på. i har verkligen varit effektiva i helgen med att rensa oh städa undan, vad skönt det känn med mer space! Det kändes i kroppen imorse att man inte suttit ner många sekunder i helgen.
Det är så mycket snö, och man är ju glad att man köpte till vinterhjul till vagnen så man inte blir hindrad av snön fall man skulle vilja gå ut!

Världens finaste pojke ligger och slumrar i min famn nu, igår när han somnat för natten låg jag o kikade igenom filmklipp från förlossningen, och när han var riktigt liten och framåt, samt att jag läste igenom grattis-smsen från dagen han föddes! Nostalgiskt, underbart och helt fantastiskt att jag fått den gåvan och turen att få en ubderbar son!
Varje dag tänker hag flertalet gånger hur lycklig jag är, han är mitt liv! Mamma älskar dig Sam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0