Plusset.

Idag för exakt ett år sedan fick vi det dära underbara plusset på stickan, det där som betydde att vi skulle få uppleva det vackraste man kan uppleva - vi skulle bli föräldrar.
Nu sitter vi här ett år senare med världens finaste son, och bara beundrar honom från topp till t.
Hans charm, hans fina personlighet och hela hans vackra han! Det finns ingen som honom, så underbar och så älskad!
jag saknar honom varje sekund jag är ifrån honom, och det gör ont i hjärtat att bara ta en dusch, jag vill ju vara med honom honom honom! Inget är så mmkt värt som det!

Älskade barn, du är den finaste jag vet.
Mamma älskar dig mest av allt!

Kommentarer
Postat av: gabby

berätta om mammagruppen? var det kul? :D

2009-02-12 @ 22:23:01
Postat av: Anonym

Blir rörd, så fint skrivet Malin! Kan du inte lägga in lite mer bilder på honom?=)

2009-02-13 @ 10:19:56
Postat av: Sandra [snart 2barnsmamma]

Fint skrivet :)

Finns inget så underbart som ens egna barn :)

2009-02-13 @ 10:26:32
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: malinsmix

Anonym: Vem är du?:=)



Gabby: Will tell!

2009-02-13 @ 11:31:18
Postat av: Emelie

Så underbart skrivit! Jag kan inte fatta att jag också ska få uppleva det snart! Kan knappt vänta!

2009-02-18 @ 17:33:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0