Sol.

Det ser ut att bli en solig dag. Tänkte försöka med en promenad idag.
Innan jag blir upptagen. Sam sover lite i vagnen, men vaknar nog snart.
Jag har iaf hunnit med att duscha o fixa mig. Det räcker med små tupplurar för att man skall hinna med det.
jag har lite funderingar kring vår älsklings rum. Tänker ju förstora de fotografbilderna jag tog och hänga upp på väggen..
men även bilder på Sam, som månadsbilder och så. Sen skall vi gå till en fotograf med honom när han är kring halvåret och ta riktig fina bilder. Det vill vi göra, det blir en helt annan klass på sådana bilder när ett proffs tar dem! och visst jag tar mycket foton, men jag är lååångt ifrån ett proffs.

Kanske skall man ta itu med att fixa inför Sams dop med. har bilder i huvudet hur jag vill ha det, men hoppas bara att jag hittar alla detaljer med. Och dopklänningen vill jag ha sådär gammeldags och fin.
Well vi får se, tips på bra sidor tas gärna emot!

Kommentarer
Postat av: Nina

det va så lite så :D



hoppas du kommer ut på en promenad. ska klä på mig här och kila ut med hunden ja själv. sen blir det lunch med en vän.. =)

2009-02-26 @ 10:45:18
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är så fint med fotografier på väggarna och mycket mer personligt.

Kram på er

2009-02-26 @ 12:00:20
URL: http://familyspace.blogg.se.
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Jo tack det är bara bra, hur är allt med er?

2009-02-26 @ 12:52:26
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0