Sovande beauty.

Sam ligger här bredvid i sängen och sover så sött. Älskade barn! Idag har han skrattat massa gånger högt,legat mycket på magen, eller iaf mer än vanligt. busat med pappa, legat i babygymmet, haft bebisbesök och varit småhungrig hela tiden så vi gar fått rucka lite på tiderna. Mycket intryck med andra ord, lätt man blir trött då ju!:)

Han skall ha mat om en timme så under tiden fixar jag lite med sånt jag ej hunnit, och tänkte jag skulel börjat med avtrycken till händer och fötter men det tar så lång tid så det får vi ta till helgen när vi har tid båda två.

Känner mig trött nu, och kommer slumra gott sen när Sam ätit, tätt intill den finaste vi vet, vår stjärna!

Ps: min email till den privata hittar man under infon i menyn, [email protected])

(Taget kring den 23/1)

Kommentarer
Postat av: Linda

åh vad mysigt att han skrattar högt, det gör inte Leya tyvärr. Hon skrattar en massa men det kommer mest små hmm samtidigt. Tro mig jag försöker haha.

2009-02-04 @ 11:24:19
URL: http://familyspace.blogg.se.
Postat av: Nina

vilken fin bild!!!

2009-02-05 @ 09:59:21
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0