Städat.

Har nu städat klart toaletten, fixat i köket, dammat av och plockat det sista som vi inte hann igår. Nu är vårt hem tipp topp. Och sen när badrummet är renoverat och vi har tapetserat och målat om i sovrummet så kommer vår lya vara riktigt fin.
Det är sån rening för själen att tömma ut en massa överflödiga grejer tycker jag!
Sam har sovit en stund i vagnen på balkongen, det är så hög pch frisk luft och riktigt skönt ju!
Han är riktigt duktig nu med att greppa med pekfinger och tumme, vilket ju är det svårast greppet för en bebis.
Han tar ut nappen och sätter in den titt som tätt. Han har alltid varit väldigt duktig att greppa vår pojke och nu gör han det hela tiden, suger på händerna med och verkligen utforskar allt. Allt skall in i munnen!:) han är så go vårt charmtroll!

Och det ser så gulligt ut när han suger på nappen samtidigt som han håller den och vill dra ut den, den floppar liksom in o ut för att han inte kan bestämma sig hur han vill ha det. Och så blir han så frustrerad när han inte får saker och ting att fungera, han har inte riktigt tålamodet att inte förstå hur leksaker skall vara eller vilken funktion de fyller. Så han vill att allt skall fungera på en o samma gång. Lite som sin pappa o mamma då!:)

Älskade bebis du är det finaste som finns!

Nu när man kör vagnen till balkongen o runt i lägenheten så är jag verkligen så glad över att jag valde den vagnen, den är överlägset bäst, minst - men med rymlig liggdel och säker. Den är också lättast och mn kör den så smidigt. Jag älskar verkligen Bugaboon o skulle välja den alla dagar i veckan! Sen att det är rysligt dyr, det förstår jag, den är värd varenda krona!

Nej nu fixa lite, sen mysa med Sam när han vaknar!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha du borde bli säljare för Bugaboon ;.)

Vi tittade på den men jag valde bort eftersom vi har hund och går promenader med ganska taskigt underlag många gånger. Men den är en bra cityvagn helt enkelt. Vad duktig du är som städat, du kan få fortsätta här om du vill ;:)

2009-02-24 @ 11:18:28
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0