Underbara barn.

Det är svårt att skriva med en hand. Sam ligger och sover på min arm den lilla sötisen!'
Igår när vi skulle sova så låg både jag och min sambo och beskådade denna skönhet. Min sambo säger då att vi inte kunde få en mer perfekt pojke än Sam. Enda gången det är lite gnälliugt dt är när han har lite problem med att bajsa, annars äre han tamej tusan alltid på bra huumör och s¨charmig och lätt! Att han är så perfekt skapad med det är ju för bra för att vara sant! Vi är så evigt tacksamma!
Och varje kväll ligger vi båda och känner på honom, pussar honom och bara gråter av lycka att vi har en å fin son, som vi älskar mest av allt i hela världen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det skönt att man kan få känna såhär. Vi säger likadant hemma hos oss. Vilken tur vi har!

Ha det så bra!

Kramis

2009-02-17 @ 14:50:24
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0