Vackrast.

Dagen har varit bra, Sam utvecklas för varje dag och gör massa nya saker. Han är underbar! Varje gång vi skall gå och lägga oss så tittar vi på honom, och kan knappt tro att det är sant, att denna underbara person är vår son. Det är nästan så man får en tår i ögonvrån, eller två - när man tänker på hur underbar han är vår älskade Sam.
Idag hade han nog lite magknip, det varade bara några sekunder hit och dit, och inget längre, men han grät till en gång medans jag var tvungen att lägga ner honom för att ta på bärselen. Det gjorde så ont i mammahjärtat att se honom gråta sådär. Det händer nästan aldrig, och jag är så tacksam för det, för att se honom ledsen är det värsta jag vet!
Tur han verkar så harmonisk och glad annars, det hade knäckt mitt psyke om han varit en bebis med massa magknip!
När det kommer till honom så har jag ingen som helst tolerans för att han skall vara ledsen eller så, då är mitt psyke som sockervadd. Men då upplever nog alla mammor det när ens barn gråter, eller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0