Who is Malin?

Har ju en omröstning i menyn om vad som önskas läsas i min blogg, de flesta svarar ju såklart om mitt liv som mamma, och det är ju det mest intressanta, att läsa om Sam såklart, för vem vill väl läsa om mig när han är så go och söt?
Ja några verkar vilja det iaf. Och frågar några frågor hit och dit. Vem jag är det kan jag bara till viss del svara på genom ett sisådär miljontals frågor, men några kommer här iaf.





Malin 28 år.
Bor i sthlm sen snart 6 år tillbaka, med min älskade sambo, vår underbara son och våra två katter.
Är ursprungligen från skåne men flyttade därifrån 2002. Träffade på hösten där min älskade sambo som jag nu delar allt med, han är min andra hälft. Och vår älskade son är ett stort och fint bevis på vår kärlek.
Jag är utbildad lärare och har pluggat på högskola i sammanlagt 6 år. Och jag älskar att plugga, men är lika glad över att jag har det bakom mig just nu och bara kan njuta av att vara hemma och mysa med Sam och sambo.
Jag är en ganska så emotionell människa, jag har lätt för att uttrycka känslor, och har lätt för att bli sentimental, avskyr orättvisor, elaka människor och att vara ovän med folk, det är så mycket onödig energi som går åt till sånt.
Jag älskar att shoppa kläder och lider till stort sett av påssjukan, dvs shoppingpåsar.
jag har en underbar mamma och pappa, samt en bror som är 1 år yngre än mig. De stället upp för mig i vått och torrt, likaså gör jag. Jag har många vänner, men få riktigt nära, jag är ganksa så öppen av mig, men delar enbart mina verkligt innersta tankar med några få. Jag älskar att vara utomhus, promenader är min stora passion och helst med min familj och med vänner. Musik gör mig glad, och att dansa är riktigt härligt för kroppen. Jag har visioner om att börja träna, men det stannar oftast vid en tanke, Jag är spontan och ganska så otålig. Jag lär mig snabbt och har ett sk fotominne. Jag har vissa konstiga minnen, minns en födelsedag forever om jag hör den en gång. jag är djurvän och mår dåligt när jag ser att djur far illa, och jag är så bebissjuk man bara kan bli, Sam är det bästa som någonsin hänt mig, dagen han föddes var den vackraste i mitt liv. Hans leende gör mig varm i hela själen samtidigt som hans gråt skär som knivar i mitt hjärta.
jag älskar kläder, och är beroende av att peta med topz i örat. Jag har ett kontrollbehov som inte är av denna värld vad gäller vissa saker. Jag är en typiskt sms-tjej men älskar att prata i telefon. Jag kan aldrig sluta prata.. och knappt sluta skriva heller, men det måste jag göra nu.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0