yah!

Yah! NU e det bokat!
Jag och min sambos syster skall se Madonna i somma! Wohoo!
passar bra att utgå tillsammans från vår semestertripp i södern hos sambons familj.
Vi kommer ju vara nere mycket i sommar och njuta av sol, hav och att Sam kanske går omkring, eller iaf kryper!
Åh han är så underbar! Nu ligger han och pratar på babygymmet, och jag har hunnit tvätta håret och allt. Inte illa.
Och inte mkt till protest inte. Härligt!

Får se vad daagen har att erbjuda, jag har en del ärenden jag måste ta tag i! Men lets see!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Sandra [snart 2barnsmamma]

Söt liten kille ni har!

Väldigt fin bloggdesign med: )

2009-02-10 @ 14:16:24
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0