Back.

Är tillbaka efter ett besök hos bm för att visa upp Sam, sååå söt han är tyckte hon! Såklart!:)

Sen var jag och lämnade cellprov, hoppas de ser bra ut, och gjorde en vanlig koll, allt såg bra ut. Skönt.

Nu har älsklingen sovit i 2 h, så snart dax för gröt. Han verkar vara på g att vakna nu.

Blev ju lite stressigt imorse, skulle åka med sambon till stället i stan, men all kö gjorde att han släppte oss vid tbanan så vi fick ta den vägen istället, annars hade vi aldrig hunnit. Sam vägrade sitta i vagnen på tbanan så han fick sittai mitt knä och titta istället, det gillade han bättre. 

I eftermiddag blir det en promenad med j och sedan blir det nog lite annat fix.

Trevlig tisdag, tusan var tråkigt väder förresten!

 

En fråga: nojar ni ej för svininfluensan?


Kommentarer
Postat av: Sara

jag var väldigt orolig när de började tala om den men nu när den inte verkar vara så allvarlig så har jag lugnat ner mig lite så funderar ej så mycket på det nu. Men skulle det börja bli dödsfall i Sverige pga den så skulle jag garanterat bli helt nojig! är du orolig?

2009-05-19 @ 16:58:30
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej jag har inte oroat mig för det - ännu...;)

2009-05-20 @ 21:40:58
URL: http://livetmedlija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0