barnmorskerna.

Såg ni barnmorskorna på teve nyss?
vad ont de verkade ha och så jobbiga förlossningar!
jag hade en bra förlossningen, och visst gjorde det ont. Men jag minns inte att jag låg och väntade på värkar eller krystvärkar något, allt kom liksom så naturligt efter varandra, utan någon längre väntan. I alla fall som jag uppfattar det, och det är ju skönt som förstföderska som annars kan ta lång tid. Sam föddes ju nästan 8 h efter det att vi kom till förlossningen.
Det ör hyffsat snabbt, och jag hade inte superont förrän vid 22 kanske. En bra upplevelse helt enkelt.

Nej nu kommer sambon snart med mat.
Och lillälsklingen sover, vaknade nyss till men somnade snabbt om.
Hoppas antibiotikan hjälper nu och tar ner svullnaden, älskade bebis!
du är det värdefullaste vi har!

Kommentarer
Postat av: Linda

det e väl ganska snabbt. fast du ska ju räkna från starten... men skönt att man inte behöve ha en alltför långdragen förlossning tack och lov. missade det helt, vilken kanal?

2009-05-29 @ 20:18:47
URL: http://familyspace.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0