Bloggstrul.

Det gick verkligen hur segt igår som helst med blogg.se och efter ett tag blev jag så arg så jag lade ner det där om att uppdatera. Helgen har varit bra, dock hade jag en dålig dag igår för jag kände mig allmänt irriterad igår, det mesta berodde nog på att jag sovit FÖR många timmar och var SÅ himlans trött för det, vi har så dåligt syre i lägenheten och ingen bra ventilation så man somnar nästan inne en varm dag. SÅ på eftermiddagen så bestämde jag mig för att jag var tvungen att gå ut en sväng till med vagnen för att sysselsätta älsklingen och för att inte vara sådär trött. Det kändes inte kul för Sam att ha en sådan där zombiemamma. Så vi mötte upp M och L och gick en promenad och sedan gick hem till henne och satt på altanen. Kände sig lite piggare iaf och Sam fick komma ut.

Vi var förvisso iväg en sväng till jourläkaren på dagen, vi tyckte att Sams bröst såg mera rött ut, läkaren sa att det är en bröstkörtel som troligtvis är lite inflammerad, men eftersom Sam verkar vara som vanligt att han inte är febrig eller extra gnällig så vill de ej sätta in antibiotika, utan vi hoppas på att den läker ut av sig själv, men märker vi att han märker av den det minsta eller så så får de sätta in antibiotika, för han skall ej behöva vara besvärad av den. Typiskt, stackarn, det är verkligen rött, och jag mådde så dåligt igår av oro, då känns det alltid bättre att kolla upp det. Hoppas nu det röda och svullnad lägger sig. men jag antar att han är där och nuddar vid när han leker med leksaker, eller bara när han rör armarna, det är ju ett utsatt ställe, plus när man skall bära honom försöker man att inte hålla just där. men det viktiga är bara att det läker ut och svullnaden lägger sig. Man har verkligen hjärtat i halsgropen hela tiden sedan man fick barn. Allt som rör dem är det viktigaste i världen, och man känner sig så maktlös i vissa situationer, och just jag som lätt stressar upp mig och så måste försöka tagga ner lite, dock anser jag att man skall kolla en gång för mycket. Sån är jag.

 

Nej nu skall jag ta hand om min älskling, och se till att ta tillvara på dagen ute idag, det ser ut att vara sol redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0