Busbebis.

Varit en dag med fullt ös, kul, men nu är jag trött och har magknip! Segt!
Sam sover, och jag har precis köpt hem mera gröt så han kan få det som morgonmål as usual!
Nu tänkte jag bara lite snabbt upd sedan sätta mig i soffan bredvid sambon och bara softa innan det är sängdags!

Vart ju på tandinformation idag med mammagruppen, och nu märks det verkligen att alla bebisar börjar få mera personlighet och inte ligger stilla direkt. Nejdå Sam skulle ta alla andra barns leksaker då hans egen Tummendock inte dög, och så skulle ha slita av en pojke strumpan när han fick mat. Busungen, han kommer bli en busunge, han är förresten redan en. När han får tag i mitt hår så skrattar han sådär busigt och gör buslätet, som är högt och busigt! ja ni förstår! Älskade Sam, du är ett busfrö, precis som barn skall vara!  Iaf så kände flourtanten i barnens mun för att se hur det såg ut med tänderna,Sam har ju två synliga längst ner, men även en tredje på väg där nere och en där uppe, han är verkligen snabb med tänder, hoppas det inte kliar alltför mycket eller är jobbigt. De andra gick ju bra så vi håller tummen!

Sedan gick vi en sväng med 3 andra mammor i gruppen, varav en är en ny tjej jag ej pratat så mycket med innan, hon kläckte ur sig ngt i stil med: " Amen du är väl en sådan atletisk tjej som håller till på gymet och så, det ser ut så"!
Pah skrattade jag, knappast, men tackar för komplimangen, vart nu den kom ifrån, måste vara joggingrundan igår  haha.

Imorrn kommer besök som stannar över helgen, och på lördag är det babysim! Måste shoppa badbyxor och en vettig bikini till mig.

Soffläge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0