HIttar inte orden.

Ledsen trogna läsare, hittar fortfarande ingen direkt inspiration till att blogga just nu. Lever fortfarande i en dimma och en tanke att: " det händer inte mig" man vet inte hur det känns att förlora någon som står en nära, i detta fallet min sambos arbetskollega och vän, men även en person som jag kan kalla vän de gånger man träffades, då kändes det som en person man mer än gärna har som en riktigt nära och god vän.
Det är därför bloggen ligger nere tills inspiration kommer tillbaka.
Nu får vi mest dagarna att fyllas med utflykter så man inte skall tänka så mycket.
Igår var vi på skansen, Sam kikade på alla djuren, och innan dess åt vi på museét.
Han slocknade som en tok i bilen på väg hem, fylld av intryck.
I fredags var vi på dalarö och gick och fika. SOm sagt, man vill hitta på saker för att inte tänka,
men också för Sams skull och för att ta tillvara på varje sekund av tiden med familjen och vår älskade son.

Snart är det dop, mycket att fixa tills dess också.
Men som sagt, bloggen är lite lidande just nu, hoppas ni förstår.

Kommentarer
Postat av: Malin S

Hej gumman,



Var så tråkigt att höra om din vän. Är alltid lika tråkigt och orättvist när livet plötsligt dras ifrån någon nära anhöring.



Ta hand om dig och familjen, massa kramar

2009-05-03 @ 10:36:26
Postat av: Linda

usch ja. jag tänker på er. vi åker snart iväg så jag tittar inte in här på några veckor nu men jag har inte glömt er. kram

2009-05-04 @ 14:12:05
URL: http://familyspace.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0